تفکیک کلاس‌های دختران و پسران در دانشگاه‌ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 23 اسفند 1391
بازدید : 1306
نویسنده : علیرضا

وی افزود: اینکه برای مثال در خانواده‌ای ظروفی به‌ نام‌های قهوه‌خوری، شیرخوری و چای‌خوری خریداری شود به غیر از ولخرجی و اسراف چه توجیه دیگری برای این کار می تواند وجود داشته باشد.
قرائتی گفت: انسان باید تلاش کند به جای خط پذیر بودن، خط‌شکن باشد، خود را محدود به رفتاری خاص نکند و تلاش کند محور کارهایش مسجد و قرآن باشد.
*صدا و سیما زندگی ساده را به مردم آموزش دهد
رئیس ستاد اقامه نماز ساده بودن یک از لازمه‌‌های زندگی اسلامی دانست و گفت: صدا و سیما در راستای آموزش زندگی ساده و به‌دور از تجمل به مردم، باید همه تلاش خود را به‌کار گیرد.
وی افزود: رسانه ملی می‌تواند با شناسایی عروسی‌های ساده و گرفتن فیلم از آنها زمینه ترویج این نوع وصلت‌ها را در جامعه بیش از پیش فراهم نماید.
وی با انتقاد از پرداختن بیش از اندازه صدا و سیما به برخی مسائل یادآور شد: در همین روزهای اخیر مسئله پسته به پای ثابت برنامه‌های تلویزیون تبدیل شده بود که جای تأسف دارد و لزومی به پرداختن به چنین موضوعی، تا این حد وجود نداشت.
قرائتی گفت: ترویج فرهنگ صرفه‌جویی باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد و لازمه این‌کار، ایجاد تحول در رفتار مدیران است چرا که اگر مدیران خود اهل تحول نباشند قادر نخواهند بود جامعه را متحول نمایند.
*هلال احمر در ایام نوروز خیمه نماز برپا کند
رئیس ستاد اقامه نماز در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز گفت: یکی از کارهایی که لازم است در این ایام انجام گیرد برپایی خیمه‌هایی به نام خیمه نماز برای مسافران است و این امر می‌تواند خدمتی به ارتقای فرهنگ عمومی جامعه باشد.
وی آموزش طلاب غیرمعمم برای ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه را برای ایام نوروز مناسب ارزیابی کرد و گفت: استفاده از طلاب غیرمعمم برای ترویج فرهنگ اسلامی در جشن‌هایی که به مناسبت آغاز سال نو در میان اقوام برپا می‌شود نیز می‌تواند مصداق جلوگیری از هدر رفتن ظرفیت‌ها باشد.



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام این وبلاگ وبلاگیست متفاوت، چون در آن از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا میشه. موضوع اصلی این وبلاگ sms و آهنگ و اخبارو فیلم و عکسه ولی موضوعات دیگه مثل vpnوساکس هم بعضی مواقع دیده میشه. ایشاالله خوشتون بیاد...فقط نظر یادتون نره در ضمن کپی کردن از مطالب این وبلاگ فقط با ذکر منبع مجازه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mahdans.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com